Friday, November 30, 2012

Bye Memories :')

Assalamualaikum~

Dengan duka citanya saya ingin mengumumkan bahawasanya saya akan DELETE BLOG ini selepas habis exam spm 6/12/12 ni dan akan membuat blog baru.
MOTIF? buang buku lama dan bukak buku baru
EMOSI? terganggu
PEMIKIRAN? sometimes he's in my mind

PERASAAN? malas nak fikir dah
KEADAAN? alhamdulillah,normal
KEHIDUPAN? sedang mencari kehidupan baru
BAHAGIA? kadang-kadang

PANAS BARAN? maybe dah tak ada (tawar hati) *letak gula sikit*
BODOH? saya cerdik
GILA? otak saya dekat dalam tengkorak

HAHA? haha Running Man

Walaupun sayang dekat blog ni,tapi aku betul-betul dah nekad nak delete blog ni sebab aku tak nak ingat  benda yang dah lepas. benda lepas biar lah dah lepas,buat apa nak ingat lagi kan. 

Kadang-kadangkan terasa blog ni membawa sial pun ada,susah betul nak bahagia hahahahahahahahahahaha .Lepas ni kalau dah delete blog ni tapi masih lagi benda yang sama memang nasib diri sendiri lah kan. Apa-apa hal hope result spm ni dapat banggakan ibu

Tak de benda nak ucapkan dah,sekarang pun dah pukul 4.30 pagi.baik tidur

Kbye

No comments:

Post a Comment